Consumatorii pot depune cereri la „Chișinău-gaz” SRL prin intermediul Ghișeului Unic sau online

Consumatorii pot solicita servicii precum racordarea unui loc de consum, conectarea/înlocuirea aparatelor și echipamentelor, modificarea instalației de utilizare, etc. depunând o cerere în scris la Ghișeul Unic sau online pe site-ul „Chișinău-gaz” SRL.

Depunerea online este disponibilă atât persoanelor fizice cât și celor juridice prin accesarea următorului link:https://www.chisinaugaz.md/ro/page/services/24. Consumatorii care optează totuși pentru depunerea actelor la Ghișeul Unic sunt rugați să execute solicitările administratorilor în privința ordinii de acces în edificiu și să respecte cu strictețe măsurile de protecție impuse de autorități și specialiști.

Amintim că rămânem la dispoziția clienților noștri continuu prin intermediul site-ului nostru https://www.chisinaugaz.md/ro pentru a identifica o soluție personalizată oricărei solicitări parvenite.

Suplimentar, „Chișinău-gaz” SRL informează că întrebările tehnice/organizatorice pot fi adresate operatorilor serviciului de CALL CENTRU (nr. tel. 1304). 

Pe perioada existenței riscului de infectare cu COVID 19, „Chișinău-gaz” SRL recomandă consumatorilor să acceseze serviciile companiei de acasă, prin intermediul diverselor mijloace electronice, online și la telefon.

904
Dacă simți miros de gaze

01.

Nu folosiți aparate electrice, de iluminat, sonerie!

02.

Închideți robinetele a arzătoarelor de gaze

03.

Deschideți geamurile!

04.

Apelați serviciul 904

Call Centru

1305
Întrebări legate de distribuția gazelor naturale