SECTOARELE DE EXPLOATARE

Contorul de gaze nu funcționează, radiomodulul nu transmite datele contorului, se simte miros de gaze, nu este factura pentru achitarea consumului de gaze – cu orice problemă cu privire la cuvântul „gaze”, consumatorii, fără ezitare sunt obișnuiți să contacteze specialiști din secția de exploatare din sectorul în care locuiesc. Însă, nu toate întrebările adresate catre sectorul de exploatare ține de competența acestora.

Pentru ca cooperarea dintre consumatorii de gaze al municipiului și sectoarele de exploatare din intreprinderea SRL ”Chișinău-gaz” să fie eficientă vă prezentăm o listă de întrebări ale căror soluție este în competența sectoarelor Botanica, Buiucani, Ciocana, Rîșcani și Centru.

1. Coordonarea datei și orei aproximative de demontare / instalare a contoarelor de gaze pentru verificare metrologică.

2. Conectarea / deconectarea, repararea utilajului de gaz.

3. Coordonarea lucrărilor de terasament în zonele de protecție a rețelelor de gaze naturale.

4. Defecțiuni ale contorului de gaz.

5. Probleme de alimentare cu gaze (s-a stopat furnizarea gazelor naturale, a fost depistat miros de gaze).

Ce privește întrebările legate de eliberarea condițiilor tehnice pentru conectarea aparatelor de gaze, întocmirea actelor de verificare a locului de consum, lipsa  facturii de plată, încheierea contractelor de deservire a rețelelor și a utilajului de gaze, etc. este necesar să contactați call-centrul la numărul 1304, sau ghișeul unic situate pe adresa: str. Albisoara 38.

904
Dacă simți miros de gaze

01.

Nu folosiți aparate electrice, de iluminat, sonerie!

02.

Închideți robinetele a arzătoarelor de gaze

03.

Deschideți geamurile!

04.

Apelați serviciul 904

Call Centru

1305
Întrebări legate de distribuția gazelor naturale